Friday, October 20, 2006

Arghhhh..Penatnye

waktu aku menulis nie jam baru pukul 4.05pm..
aduhai...sakit nak tunggu sampai pukul 7.00pm
nak wat camne..dah mak lang meninggal takkan aku tak pegi jengah jenazah..
beri penghormatan kali terkahir..

penat seh...pagi2 bgn kul 4.30am (actullay golek2 sbb penat sgt sampai pukul 5 am baru makan shur..ahak..)
pastu terus drive gi semanggol..( nyah yg drive sebenarnya)
pastu kejar balik mai sini sbb kene masuk keje kul 10 pg..

maka..terpaksalah aku tunggu sehingga pukul 7 utk balik..
dan berbuka puasa di atas kereta lah aku...huwaaaaaaaaaaaa....

kepala dah rasa pening..rasa bengal..ades..
belakang sakit..semua ade..tengkuk sakit..
balik ni aku nak tido pepuas...

ya allah..berilah aku kekuatan utk bertahan sehingga pukul 7...aminnnnnnn

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons