Thursday, May 08, 2008

Blocked Lagi??

Terbaru yg di blog, tu... shoutbox aku yg kedua itu yg tlh di blog

. Atas alasan, chat. Hek eleh, chat apa aja yg boleh dekat situ? Aku tak tahu la apa yg company ni paranoia sgt sampai habis semua benda ni di blockednya. Nama syarikat cukup gah, tp line internet pun berkira.

Itu block, ini block. Sume2 block. Yg paling aku risau dia akan block blogger. Alahai, kena block kalu, mcm manolah aku nak update blog aku . Hai.. nak pasang internet kat rumah, duit pun tak cukup lagi. Lagipun kalau pasang internet pun, kalau dah seharian mengadap pc kat ofis, balik rumah nak rehat je. Tak lalu dah ngadap pc..huhu.

Dr blocked sana, block sini, lebih baik tutup internet terus. Buka intranet je kat staf (eh betul ke ni, yg ape.. inter ofis punye network je). Kan senang... huhu.. merayau merata tenet pun kerja jalan. Kalau tak merayau tenet aku tak jamin lagi kerja jalan. Sbb? sbb tensen woo wat kerja ni.. so kena cari sumthing utk release tensen. Tensen pasal ape... byk aspek.. kerja, sales, care management, cust (but cust is not the main reason). Aku kerja ape? operator telefon je . Kalau dah takle release tension nanti.. camne? huhu... jadi la macam ni >> .. telan kopi byk2 pun sure takleh tlg thn ngantuk bgn awal pagi, bosan tgk datin nb ...huhu..

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons