Thursday, April 01, 2010

Kesian Amri....

Yong cakap Amri kena tolak dengan kawan kat tadika. Benjol jugak la kepala dibuatnya. Ingatkan sikit aje, sekali tengok gambar, Ya Allah, besar betul bengkaknya, dah macam rupa kepala Alien.

Pergi klinik, Alhamdulillah, doktor cakap tak ada apa-apa. Tapi kena buat follow up. Semoga Amri cepat sembuh sayang dan semoga tak ada apa-apa yg serius.

Yong pun dah pergi jumpa budak yang tolak Amri tu, pi gertak aje la, nak marah-marah pun budak-budak, tapi kalau tak marah langsung, nanti dia buat lagi pulak. Kalau tak kena kat anak sedara aku, kena kat anak orang lain pulak. Hai la budak-budak.







Kurang le hensemnya bila dah macam ni, dah macam kepala alien je lonjong ke depan.. huhu.

Ini akibat dok main tolak-tolak kat sekolah. Adik-adik, janganlah suka sangat dok main tolak-tolak kat sekolah, bahaya. Bukannya seronok pun main tolak-tolak ni. Ingat tu, BAHAYA... jangan main tolak-tolak kat sekolah.

2 komen:

Husz Assani said...

testing....

safina said...

nk kurangkan bengkak, tuam dgn ice cube, insyaAllah bleh ok

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons