Monday, July 30, 2007

Handphone pertama saya...

semalam.... punggah2 almari aku kat kg.. carik keychain...aku jumpe mende alah ni... first handphone yg aku beli... kekeke..

Brand Ericsson... mase ni belum gabung ngn Sony lagik... ni tah dah baper hand aku beli.. RM50 je aku beli.. zaman handphone besar gedabak... leh wat punggai kepala anjing... kalo baling anjing sure anjing pengsan... kalo wat ketuk kepala org pun boleh... hehehehe...

ini le rupenye.. handphone pertama aku...





tgk le.. charger die pun besar gedabak... leh wat main lontar peluru...

handphone zaman ni.. takdenye boleh main tukar2 housing die.. pakai le yg tu sampai bila2.. nak bukak housing pun susah... tp handphone aku ni... warna asal biru.. dpt kat aku aku bukak housing die spray cat sendiri jadik silver... pastu aku bosan aku spray lak jadi biru metalik.. pastu last yg mmg last sebab lepas tu aku tak pakai dah handphone ni... warna brown metalic... kekeke.. kaler main spray cat sendirik tu..

handphone ni dah takle gune... takmo menyala dah.. tp aku still simpan as kenangan..

hehe... gambo tak baper clear sbb aku test amik gune camere HP baru.. ngeh ngeh ngeh.... camera digital aku memory dah penuh... tak burn masuk CD lagik..

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons