Tuesday, July 31, 2007

My Cubicle

hehehe.. saje.. episod mengetest gambar dr camera HP aku lagi... muahahaha.. so posting aku kali ni saje je nak tunjuk cubicle aku...

mohle.. melawat2 sekitar cubicle aku... kkekekekeke



ha.. tgk.. leh nampak aku letak gamba2 yg aku tangkap... ade kalendar.. kotak tisu..frame gambar.. gambar dlm tu gambar anak2 sedara aku.. alay.. gambar yg ade kat blog aku ni le.. kat column belah kanan ni... kekekeke



kebanyakkan menda yg tergantung kat situ..semuanya pemberian org... candle stick tu.. dr bulan 12 thn lepas... dpt sempena krismas.. kekekek... aku wat perhiasan je... keychain2 tu lak.. souvenir dr ofismate yg rajin gi berjalan merata..yg gamba panda tu je Yong yg bagi...



inile rupe pc yg aku gune... walau keje ngn company computer .. computer yg aku pakai tak le canggih mane... kekeke.. tp kalo sendiri nak beli.. tak mampu lagi... hahaha



di sudut ini... tempat aku lekat segala stcik note..memo... dan segala mcm menda lagik... tak lupe.. James Franco setia menemani disitu... kekekeke

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons