Wednesday, December 12, 2007

Setahun Usianya



Tanpa aku sedar... dah setahun rupenye usia blog aku ni... alahai... Pada 12 Oktober 2007 ari tu.. genaplah usia blog ni setahun.. Sorri le blog ye.. terlambat celebrate ..tak pasan tarikh lahir ko.. ekeke.. thn depan kite celebrate on the dot ek...

Erm... byk jugak dah rupenye aku bercoleteh kat sini. Dari satu posting ke belambak posting.. nama pun pernah berubah2... dr Hanya Diriku ke Hilang Akal.. skang dah balik ke Hanya Diriku..

Kenapa Hanya Diriku ??.. Betullah tu.. sbb dlm blog aku aku just citer pasal aku.... tak de citer pasal org lain... except famili aku.. kalo ade pun sket je kot.. tu pun yg berkaitan ngn aku... Yela.. pikir pasal diri sendiri pun dah sakit pale... ni pulak nak pikir pasal org lain.. nak citer2 pasal org lain.... adei... tak kose aku...

Pasal diri sendiri ni pun.... pening dah aku... mane idaknya... nanti kontrak abis bulan 1 ni... mane nak cari keje lain... Bleh dpt ke keje lain... nanti takde keje... mane nak cari duit nak byr duit kete.... bukan takat pinjaman bulan2... tu drive shaft keta pun tak tertukar tukar lagi...

tu keta satu hal... duit pinjaman pelajaran Pulau Pinang lagik... pastu mane nak cekau duit nak beli komik2 kegemaran aku tiap2 bulan?.. Conan, Kekkaishi, Naruto, Satan & Inuyasi... mana nak cari duit nak top up HP... nak beli novel... adei.. pening.. pening.. pening...

konon nak sambung degree pun tak terkumpul2 duit lagik... MUET menguit pun tak amik lagi... adei...

tu aku order First Day Cover... kang mane nak carik duit... tak bubuh duit tak dpt first day cover.. ekekeke.. tu hobi.. mane le tinggal... kang nak beli DVD2 aku suke... huhu

Nak tanam cendawan pun.. mana nak carik modal?... nak mulakan macam mana? adeh... tak terpikir den... hehehe... so biarlah blog ni hanya pasal diri aku... hehehe... dr pening2 pala pikir pasal ni.. pi pekena 1901 punya hotdog lagik bagus... hehehehe

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons