Monday, July 13, 2009

Downloadsphoto.Com



Entry kali ni semata-mata nak promot website Chor (abang ipar sulung aku). Website ni merupakan website untuk perniagaan internet abang ipar aku. Konsep perniagan abang ipar aku ni ialah 'Online Photography Magazine'. Setelah abang ipar dgn kakak aku buat research online, diluar negara memang dah wujud banyak perniagaan gambar sebegini. Jadi, diorang pun ambil keputusan untuk buat bisnes ni.

Kira ni konsep membeli gambar secara online. Buat masa sekarang ni baru pre-launch. Sesiapa yang melawat laman web ni boleh download gambar free of charge.

Actually aku nak cerita lebih-lebih pun tak reti, apa kata korang sendiri try masuk laman web ni. Jangan risau untuk register sbb korang takkan terima apa-apa spam email dari admin. Website ni fully developed oleh abang ipar aku. Dijamin bebas dari spam.

Ini antara-antara gambar yang korang boleh download secara percuma. Yang aku letak disini aku dah kecilkan sbb tak mahu blog aku berat, korang boleh download free gambar besar di website abang ipar aku >> Downloadsphoto.com. Lepas tu ikut suka hati korang la nak jadikan wallpaper ke apa ke.

Untuk gambar ni, anak-anak saudara aku sendiri jadi modelnya, si Haikal & si Amri.





0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons