Saturday, May 19, 2007

Happy Mother's Day

Erm.. dlm bulan mei ni je ade byk hari sambutan… erm.. boleh ke sebut hari sambutan.. dah tu nak sebut ape lagi ek?

Ade labour’s day.. mother’s day… hari belia… teachers day… pasal teachers day aku dah pun dgn penuh bersemangat memuatkannya dlm blog ni sambil beri ucapan terima kasih kepada para cikgu..

Skang aku saje je nak tepek pasal mother’s day.. actually aku pun tak tahu bile benar2nya tarikh mother’s day ni… tak pernah sambut.. tahu bulan 5 ni je.. tp rase dah lepas minggu lepas… kekek.. tak pernah sambut lak.. birthday umi ade le sambut…

Ape?.. tak sambut tak sayang mak?.. eleh.. sape kate.. kalo sambut pun.. beriya ckp saya sayang mak… pastu beli kek le.. bg hadiah le.. hakikat dok menyakitkan hati mak tak gune gak.. kekeke…. Aku pun bukan baik sgt…

But.. I always love my mother… Umi…. You are the best mother I have ever had.. I love you always…. Even though I am a bit …erm… may a more than abit… naughty… erm… maybe more than naughty… jahat sket.. kekekeke….

Walaupun aku bukan anak yg baik.. slalu melawan umi… tak ikut ckp umi.. tak dgr nasihat umi… tp Allah je yg tahu bertapa aku sayangkan umi.. dan kalau aku hilang umi.. aku umpama hilang separuh nyawa aku…

Wish all the best for you mom..

Well… aku tak belikan kek utk umi.. tp mase nyah beli bangku urut Ogawa tu.. dpt free mother’s day cake… so cake tu le yg umi potong utk sambutan hari ibu….

Happy mother’s day utk umi…. Keke..ucapan terlambat… ala.. masih dlm bulan yg sama.. lgpun dlm Islam takde mother’s day.. hari2 kena sayang mak… kuang.. kuang.. kuang…

Oh lupe.. Happy Mother’s Day utk yong, nyah dan kak ani jugak….

Cantik tak kek free mother’s day ni?



0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons