Saturday, September 22, 2007

lidah ku kelu.. jari jemariku kaku



aku sebenarnya nak buat entry baru kat blgo aku ni... tp bagaikan tajuk aku tu... lidah ku kelu.. jari jemariku kaku dan minda ku beku... muahahahaha...

aku tak tahu nak update ape kat sini... tiba2 aku tak tahu nak letak apa kat blog aku... adakah puasa membuatkan aku dah tak dpt nak berfikir dgn lancar.. muahahaha... ade ke... kebetulan kepala otak dah nak beku... kekekekkeke..

so.. nanti nanti la aku update... actually dlm fikiran dah ade perancangan... nak cite pasal anak2 sedara aku pose.. tp malas lagi nak menaip.. takde idea nak menyusun ayat... erm.. nantila...

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons