Saturday, September 22, 2007

Dah Mati Rupenye

innalillah..... ekekeke... bukan org yg mati.. roadtax keta aku yg dah mati... pag tadi masa nak gi renew insurance ngn roadtax baru aku pasan dah lama dah mati rupenye... ekekeke

mmg aku dah tahu yg roadtax aku mati bulan ni.. tp aku dok ingat 27hb... skali tgk.. na heh... 12 Sept lagi dah mati... huhuhu... sebelum pose lagi.. pose pun dah 10 hari dah ari ni... berani ja aku bawak keta tu merata ngn roadtax dah mati...

ari tu dah le siap ade roadblock polis lagi nak naik jambatan... nasib tak kena tahan.. idak naya je aku kena saman... kekeke... ni isnin ni pun aku gi kerja ngn roadtax mati.. sbb isnin ni baru aku leh amik roadtax baru kat Kalam... huhuhu... jgn le jadi pape... bukan aku tak renew roadtax.. dah renew.. takle amik je lagi..

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons