Thursday, September 13, 2007

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan



Ramadhan dtg lagi.... bulan penuh rahmat.. bulan penuh barakah...

rasanya mcm baru je lagi aku beraya... tup tap tup tap... dah puasa balik... erm.. skang aku kena gi kerja awal... rasa mcm lagi susah nak gi terawih.. to itulah.. nak seribu daya kan.. tak nak seribu dalih....

ini pun hari ni baru first day puasa... dah ada yg sibuk citer pasal raya... tu tv dok tunjuk riang ria raya.... patutnya kena gembira sambut ramadhan..dan sedih apabila ramadhan berlalu.. tp rata2 manusia skang ni seronok sambut raya lebih dr sambut ramadhan...... erm..

bulan puasa ni.. aku nak cuba habiskan baca Quran... bukan baru khatam da... nak khatamkan sekali lagi...

dan hope puasa aku tahun ni... penuh mcm tahun2 yg lepas... hehehe.. ape.. dah 4 tahun le aku puasa penuh tau.. termasuk thn lepas... thn ni tak tahu lagi..

"Ya Allah... semoga aku dpt merebut nikmat mu di bulan yg mulia ini, semoga aku beroleh keberkatan dan rahmat dari mu.. .. aminnnn"

Untuk semua umat Islam di seluruh dunia... walau mungkin tak paham apa aku tulis..

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN DAN MENUNAIKAN IBADAH PUASA

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons