Monday, August 18, 2008

Happy Besday Bilal

Selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke.. er.. jap.. nak kira.. ha... 4. Happy 4th Besday. Tapi badan dia besar mcm budak dah darjah 2. Org tak tahu mmg kata dah sekolah lah.. ekeke. Wah.. so many birthday in August ah?? Wait, another August birthday boy will come soon. But birthday in November is more merrier, we have 4 for now (including me) will become 5 soon.. ekekeke.


Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan diberkati Allah selalu. Semoga menjadi anak yg baik, yg soleh, taat dan patuh serta berbakti kepada org tua. Semoga menjadi orang alim, bijak pandai, cendekiawan. Semoga sentiasa sihat, kurang buas supaya tak lagi mencederakan diri sendiri.. amin..

Atih sayanggggggggggggggggg Bilal.. muahsssss. Jangan buas2 sangat, pastu luka sana, luka sini, jahit sana, jahit sini.. sedih tau tengok. Jaga diri tu baik2.



the besday boy.. kak noi dah tak sabar nak nengok.. tp gambar ni tak senyum.. senyum dia yg manis..

5 komen:

shahliza94 said...

hapi besday to bilal. ingat pesan atih tu....
nanti kalau atih datang umah, jangan lupa mintak dia jadi kuda tau...ni peasn auntie liza....ngeh3x

husz_nie said...

hah?? ade ke patut.. kalau Bilal yg naik atas atih dia wat kuda..
tak bergerak trus atih dia... bdn dia besor woo.. huhu..

~n0n0i~ said...

hahaha..
nk tgk gmbr bday boy yg ensem.... =)

farah aminuddin said...

huhu..xmcm 4 thn... tinggi

husz_nie said...

tinggi kan.. mmg kalau org tgk tak tahu umur tak sangka dia umur 4 thn

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons