Tuesday, August 19, 2008

Anugerah Blog Malaysia?????

"akak... akak dpt award ... sila ke blog noi ekk"

Ha?? award lagik? Isk, rasa macam artis lak dapat2 award. Uh terasa.. glamer abis. Dalam bulan ni je dah 2 award aku dapat. Hahahaha... poyo abis. Ari tu musim tag.. skang ni musim award lak ke?

Erm.. bila tertubuh secara rasmi 'Jomlayan Official Blogger' ni, menarik gak kalau diadakan award tahunan. But it is not for passing around like the one I got before (Kamezaim award for Brillante Blog), because it will function as appreciation to the blogger forumer of Jomlayan for their contributing in making Blog Board happening. Of course we will have this as annual event, maybe this year I won the award, then next year I win it again.. muahahaha. Pergh.. speaking london tu... tp tunggang langgang gilos ayat aku.. malu je kalau cikgu english mai cek ni.. hahaha.

Okeh.. okeh. berbalik kepada award yg aku dapat..

Inilah dia awardnya, dikenali sebagai Anugerah Blog Malaysia. Ergh??? ayak?? benderaku di conteng?? sapa yg menyontengnya??? Kenapa benderaku diconteng??? Huhuhu. Award ini telah dianugerahkan kepadaku oleh saudari Lemonadenoi, kerana katanya aku tersangatlah bersemangat melakukan kempen kibarkan jalur gemilang. Wuhuuu.. Terima kasihlah dik noi oiiiiii.. buat susah2 je.. ahak..

Oleh sebab celoteh aku dah panjang lebar kat entry ni walau pun sebenarnya cuma rasa nak wat short entry je.. ngeh..ngeh.. oleh itu ucapan aku kali ni pendek je.

Terima kasih kepada semua pembaca dan penyokong blog aku.. cewaah.. ye ye oo je. :p

p/s : Err.. noi.. yg ni pun kena passing arround ke??

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons