Tuesday, November 20, 2007

HAPPY BIRTHDAY UMI



♪ Allah Selamatkan Kamu
Allah Selamatkan Kamu
Allah Selamatkan Hajah Salbiah Jadin
Allah Selamatkan Kamu... ♪

Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, diberkati Allah dan dipermudahkan segala urusan. Aminnnn...

Well.. semalam 19 NOVEMBER 2007 hari ulangtahun kelahiran umi yang ke-55. Selamat aku tak sempat nak wat entry ni. So aku wat ari ni le.. ekekekeek

Thn ni tak mcm thn lepas.. aku belikan kek... sementelah thn ni masing2 di negeri yg berbeza... ekekeke.. penang ngn perak... kitorang cuma nyanyikan besday je utk umi... Malam semalam pun baru nyanyi wish besday... sbb tunggu ramai2 ngn nyah... call umi and nyanyi lagu birthday...

rasanya gambar ni aku pernah buh dah sblum ni.. huhu.. lantak ah.. aku takde gambar terbaru umi ngn aku skang..

1 komen:

Lebai Janggut said...

ramai2??? berdua dgn nyah aje ramai ke?? amboih.. sebut penang ngan perak aje? yang abang tapa ni.. terbuang sampai ke Nine State ni tak ingat???!!

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons