Friday, November 02, 2007

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



pada hari ini 2 November 2007, tepat pukul 2.52 pagi, maka genaplah aku berumur 26 tahun.. ahak.. ahak..

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!

♪♪ Allah Selamatkan Saya..
Allah Selamatkan Saya...
Allah Selamatkan Saya...
Allah Selamatkan Saya...♪♪


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Mana kek?? mana kek?? cepat tiup lilin.. make a wish... ahahaha.. tp tu bukan budaya kita... Maka banyak2lah bertasbih dan bertahmid.. tanda syukur pada yang maha Esa.

Makin hari usia makin bertambah. Alhamdulillah... aku bersyukur pada Allah kerana hingga hari ini aku masih diberi peluang utk mengecap nikmat Allah di atas muka bumi ini. Pada usia 26 tahun ni... apa kejayaan yg aku ada? Apa yg telah aku buat?

Imbas balik :

- aku cuma ada diploma kelas kedua
- bekerja ala operator telepon..hahaha... yg cuma bertaraf kontrak
- ada kete sebijik... moto sebijik (tp moto atas nama abah.. hikhik)
- ada famili (umi, abah, yong, nyah, abg tapa, zainal, ipar duai, anak2 sedara)
- ada 2 ekor pet (kura & kuri)

Erm... takde apa yg boleh dibanggakan except my famili.. but well.. I am happy... yang penting kita enjoy.... hahaha.

Agak2 ada tak orang nak belikan kek utk birthday aku hari ni ek??

Thanks utk Winz yg pagi2 dah call aku.. dlm kul 12 pagi..huhuhu.. utk wish besday.. sorry a.. tgh ngantuk gile.. maklumla.. msk keja awal..huhu... n thank utk akak wild yg juga pepagi kul 12 dah mesej ucap besday.. sayang korang.

Sempena birthday aku.. maka aku tayangkan gambar budak botak yg belum berusia 2 tahun.. ahak..ahak... comeykan budak tu..

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons