Thursday, November 15, 2007

PacMan !!!



hahaha... pacman? why pacman? why suddenly i want to talk about pacman?...

takde pape... cume tgh main2 game pacman ni.. tingat nostalgia lama... pacman ni game nostalgia tau.. seingat aku dr kecik lagi aku dah main pacman ni.. mase sekolah rendah... mase tu abah beli pc... senang nak wat kerja.. tp anak2 die yg dok berebut main game.. hahaha.. masa tu game kalo beli softcopy die dlm disket hitam yg lembik2 tu.. yg besar 4 segi tu.. hahaha...

antara salah satu game yg kitorang ade mase tu pacman... syok pe main pacman ni.. kire pacman ni antara pc game terawal le.. hehehe...

sekarang ni pacman pun dah de macam2 version.. ade yg 3d lagi.. siap leh bomb la... ape la.. macam2 la...

satu tabiat buruk aku bile main pacman.. bile je aku dpt makan yg dot power tu... sure aku gi kejar balik antu2 nak makan antu2 tu... hahaha..bukan nya aku nak perabih gi makan dot yg lain... kejar punya kejar.. tau2 sedar2.. power dah abis.. antu tu ngap aku balik.. hahaha

markah pacman aku paling tinggi rasanya 200K something... tp yg version leh bomb tu.. hehehehe... kalo suh aku main pacman kat opis.. takle a.. takle concentrate..

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons