Wednesday, November 26, 2008

Salaam E Ishq


Saja nak letak lagu ni kat sini, sebab aku rasa lagu ni sedap didengar, and... Salman nampak hensem siot dlm video klip ni.. wakakaka. Tahu dek ust zainal aku minat Salman mau dia bebel, wakakaka.. ala.. minat tengok je.

Erm.. abah cakap, bahasa yg sedap didengar antaranya ialah bahasa hindi. Maksud dia pun indah. Dan ada juga yg cakap, antara bahasa pencinta ialah bahasa hindi. Pada aku, aku tak nafikan dua kata2 ni.. bahasa hindi mmg sedap didengar.. maksud di sebalik kata2 dia mendalam. Tak caya cuba dgr lagu ni, sedap je dengar.. maksud dia?? cari sendiri.. baru tahu keindahannya.. hahaha .. salaam e ishq.. salam percintaan.. (if i'm not mistaken).

6 komen:

ღ~n0n0i~ღ said...

yerp mmg pun kak kalo faham bahasa hindi ni mmg best
n0i pun paham sikit2 jer.. hehe

ღ~n0n0i~ღ said...

suka lirik lagu Agar Mein Kahoon (filem Om Shanti Om) sangat best & sangat puitis ;P

slumbeRAJA said...

salam husnie. dok layan hindustan plaks. hehe. agak2 ade lagi ke pelakon dorang dapat datuk? haha

shahliza94 said...

tau xpe...kalau tempe pasan..dalam bebanyak hero bollywood nih, salmanlah yang paling macho kalau menari. sebab akak memang minat salman khan... hahahaha....
oh..salman, mujhe pyar kartihu....

husz_nie said...
This comment has been removed by the author.
husz_nie said...

Noi :
hehe.. sedap kan dgr lagu hindi. lagu agar mein hoon kahoon tu mmg puitis..

Slumberaja :
best jugak layan hindustan ni.. cuma skang terlalu byk unsur seksi.. hahaha.. Datuk? wakaka.. kena tgk menteri besar mana lak minat pelakon bollywood..

Shahliza :
bab menari.. tarian shahrukh pun ok gak.. tp bab macho mmg salman.. ngeh ngeh .. puh.. ni yg jeles.. kak liza pun minat salman.. wakakaka..

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons