Thursday, January 06, 2011

Kalendar 2011



Tahun ni aku rasa macam payah je nak dapat kalendar. Selalunya, bila dah hujung tahun, pergi je kedai beli barang, kompom dapat kalendar. Tapi tahun ni, siap aku mintak lagi... jawab akak kedai tu.. "sorilah, stok kalendar dah habis.. yang ada tinggal yang ni je".. kalendar dinding ada gambar model amoi tak cukup kain nak buat baju yang tak lawo pun dok pegang botol minyak.

Musykil aku... kalendar ni nak iklankan minyak enjin ke? atau nak iklankan amoi tu? Apa kaitannya amoi tu dengan minyak enjin tu? Adakah minyak enjin tu kepunyaan amoi tu atau amoi tu setaraf dengan minyak enjin tu?? Maka jawapannya, lu pikirle sendiri.. buang masa je pikir pun...

Oklah, berbalik kepada bab kalendar tadi.. sebab aku langsung tak dpt kalendar free untuk tahun 2011 maka aku pun mintaklah dengan pakcik google. Mujur jumpa jugak. Kredit utk anarm.net yang sudi kongsi kalendar dengan para pengguna internet..

Jadi, ada pun tujuan aku membuat posting ini adalah untuk berkongsi kaledar 2011 dengan korang-korang yang mengalami masalah yang sama dengan aku. Klik je kat link kat bawah tu, download ke PC korang.. dan print.

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons