Thursday, June 07, 2007

High 5 - Recognition Award

hari Rabu bulan lepas, well... minggu lepas le... 30 May 2007... ade High 5 recognition award kat ofis aku ni...

aku antara org yg tercalon utk dpt recognition...

so... dlm masa seminggu tu.. berbangga la aku bile muka aku dipaparkan pade skrin kat ruang pejabat ni.. hehehe... actually recognition for the whole group.. not individual.. hehehe.... takpe.. still leh berbangga wat...

tp.. dah mcm ni pun diorang tak mo jadikan aku permanent... sket ari lagi.. abis le kontrak aku ngn Dell.. jadi le pengangur balik..


bergambar ngn Steve Felice, President Dell Asia Pacific & Japan.


the whole group dgn Steve dan Simon

erm.. ejaan nama aku kat sijil tu tak betul benonye... tertinggal huruf R... so mase tu aku just amik yg salah tu dulu... smalam aku dah dapat sijil yg dieja dgn betul... so aku ade 2 sijil... nasib tarikh lain2... kalo tak sedap je aku gune due2 sijil dlm resume aku.. hahaha

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons