Sunday, June 24, 2007

Tak abis2 godek blog…

hehe… tah ape angin.. tak abih2 aku menggodek blog aku dr minggu sudah… agaknya angin sis isya pomen blog dah berjangkit ke aku… aku pun mula la cari mcm2 akal semata-mata nak bg blog aku nampak menarik…

aku mula pomen dgn tukar template ketiga2 blog aku.. dr mula aku guna template lebar.. aku balik menggunakan layout yg posting sume duk tgh je… erm.. tp aku suka…

tp satu je.. ade masalah pade blog SERIBU MAKNA… sbb blog ni khas utk muatkan gambar2 yg aku ambil semata2 kerana hobi aku yg konon2 nak jadi jurufoto..hehehe… sekadar gune Nikon L4.. nak jadi jurufoto konon… berbalik kepada citer asal.. masalah timbul sebab gambar2 yg aku letak semuanya dlm saiz besar… maka jadi kerja pulak.. uplod balik gambar2 tu ke webshot.. kecikkan resolution.. dan tempekkan balik ke blog.. huh.. nasib tak byk sgt posting lagi.. tp jenuh jugak la.. edit balik satu2 posting… so.. selesai bab photoblog… tp tajuk lak nampak dull.. erm.. camne nak buat ek.. tha camne.. aku terjumpa tulisan kelip kelap.. kaler rainbow lg.. hehehe… aku pun bantai amik yg tu letak jadi tajuk… tp rase silau le.. cantik mmg cantik.. tp silau.. huhu..masih tak puas hati..erm.. kena usaha cari tajuk lagi.. takpe.. nanti aku cari…

blog HANYA DIRIKU ni pun aku ubah gak template die.. tp mane2 gambar beresolusi besar..aku biarkan je.. tak ubah dah.. hehehe… sbb posting2 tu pun dah ke belakang… tgkla nanti.. kalo aku rajin.. aku ubah.. dah selesai tukar template… akak wild lak komen bahagian tajuk nampak tak menarik.. erm.. aku try bubuh tulisan kelip kelap.. aku lak rasa tak puas hati.. aku buh lak tulisan rainbow.. erm.. still rase tak puas hati.. hm.. nanti lak.. aku godek lak tajuk lain… lepas tu aku tambah shoutbox… tp oggix shoutbox masih aku kekalkan.. sbb aku suke konsep reply oggix… so.. new shoutbox just utk instant chat.. lepas tu… aku ubah sume posting video ke blog komik aku.. aku tukar terus blog komik tu jadik blog video… ha.. baru tak berat blog utama aku..

sekarang.. ASTAKA KOMIKKU .. dah selamat jadi blog video.. MY OWN TV.. hahaha… tak tahu nak letak tajuk ape.. bantai je lah.. ngn link2 die sekali aku tukar nama… turut mengalami perubahan dr segi template… semua posting komik aku delete… sbb aku sedar.. aku malas sebenarnya nak buat review komik.. nak kena carik bahan.. lgpun sape je la nak baca review aku.. kalo video at least aku sendiri tgk.. dpt je video dr sape2.. uplod ke webshot ke.. photobucket ke.. lepas tu terus posting.. hehehe…

soo.. inilah citer aku menggodek blog….

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons