Sunday, June 24, 2007

Yayi nak kena operate???



Hari Isnin ari tu (18/6/2007).. abg tapa sms semua… mbgtahu minta doakan yayi… yayi nak kena operate buang tonsil.. hari jumaat nanti

Allah.. aku dgr dah rasa berdebar.. erm.. mungkin kurang serius… tp still berdebar bile dgr anak sedara aku nak kena operate…. Nak2 pulak lagi…yayi baru berumur 3 tahun.. adei.. leh ke yayi tahan.. pastu lepas operate nak kena jaga die elok2… takle buas2.. takut luka operate bernanah kalau tak jaga elok…. Bilal tu dah le biasa belasak…

Adeh.. kalo cuti aku byk.. or aku dah abis kontrak masa ni.. mau je aku pegi shah alam.. tlg jaga yayi… sbb kak ani pun kerja… kalau die cuti pun nak jaga qamariah lagi… munshi lagi… karang dikacaunya yayi.. jenuh…bik som lak tak harap je aku tgk.. huhu.. aku tp apekan daya… cuti aku tinggal sari je lagi…

Hari Jumaat (22/6/2007).. dr pagi aku dah berdebar… mulut tak putus2 doa… minta semuanya berjalan lancar… harap2 pembedahan yayi lancar…. Pada org yg tak tahu pape pasal pembedahan.. penyakit ni.. dgr nak kena bedah je dah cukup buat berdebar…

Dalam dok buat kerja… pukul 1 ptg .. 1 lebih.. dpt sms dr abg tapa.. bagitahu pembedahan berjalan lancar.. yayi tgh berehat.. alhamdulillah….

Hari ni.. abg citer.. yayi dah mula riuh bersembang.. alhamdulillah.. segala puji bg Allah…. Harap2 lepas ni.. masalah pernafasan takkan ganggu yayi lagi… jadi takde le nafas die yg menderu kuat bile tidur… sian yayi…

1 komen:

A_Liana said...

semoga segalanya kembali seperti sedianya ya..

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons