Thursday, February 12, 2009

Debaran JLBM 2009 ???


Alhamdulillah, hari ini, pertandingan yg aku anjurkan sejak tahun 2007 yg lalu akan berlangsung bg musim ke-3. Dan pada kali ini juga sambutan dr para peserta agak meriah selain dr juri yg agak gah.. kekeke..

Bahasa skema lak aku guna. Kekeke.. apa-apa pun aku bersyukur pada Allah sbb pada permulaan JLBM ini, setakat ni semuanya berjalan ngn lancar. Aku harap akan terus lancar sehingga pertandingan ni habis. Tak kurang juga hadiah tajaan pun quite banyak tahun ni.

Tadi aku ronda2 pergi blog para peserta, ada yg dah siap.. wah dasat, ada juga yg buat pra-entry JLBM.. dok berdebar je masing-masing.. dup dap.. dup dap.. aku rasa sama kuat kot debar depa mcm kuda baru lepas berlari.. ngeeee... hahaha. Depa tak tau, (apsal kuar lorat penang lak ni??) aku ni lagi berdebar kat sini, bukan takat dup dap, dap dip dup pun ada.. lagi kuat dr debaran jantung kobau tau idak?? (ni dah lorat mana aku tak tahu). Apa tak berdebarnya, aku risau jgn pengalaman thn lepas berulang lagi, pastu juri2 yg akan berurusan ngn aku pun bukan calang2 punya org. Dan aku betul2 harap agar pertandingan ni berjalan lancar sampai sudah. Agak bangga jugak bila pertandingan ni dha mencecah musim ke-3. Bukan senang.. bukan senang nak capai ni.

Well... cukup le celoteh.. kalau nak ikuti lebih lanjut perkembangan JLBM 2009 ni, masukle Jomlayan.com atau ke blog rasmi JLBM 2009, tp blog ni masih dlm maintenance.. kuang kuang kuang.

3 komen:

ღ~n0n0i~ღ said...

yerppppp..
n0i on the way nak siapkan..
agak mencabar gak tugasan pertama ni ..fuhhh fuhhhhh..

semangat!!!

keke..

akak.. best of luck utk akak jugak,sebagai penganjur. Salute!

husz_nie said...

NOI :
hahaha.. chaiyok chaiyok.. thanks adik sayang..

ღ~n0n0i~ღ said...

Akak sayang..
Alhamdulillah, n0i dah siap tugasan pertama =)

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons