Sunday, February 15, 2009

Tukar Template??

Tetiba je hari ni rasa mcm bosan dgn template sedia ada ni. Asalnya try bubuh background utk tajuk posting, tp dr smalam tak menjadi. Bila tak menjadi tu mula le rasa nak mengamuk. Nak buat mcm mana, nature aku mcm tu.. huhu. Lepas tu mula le rasa bosan nak tukar template baru.

Sekarang ni wajah blog aku mcm yg korang lihat sekarang ni, dan ini dah template yg keberapa aku guna aku pun tak tahu, sebab aku cepat bosan. Tp rasanya, template yg satu nilah yg paling lama aku guna. Sebabnya, template ni aku create sendiri. Aku gunakan basic template provide by blogger then aku ubah sana, ubah sini sampai langsung terus hilang rupe asal. Dan aku seronok guna sbb aku yakin aku sorang je yg pakai template ni.. hehehe.


Background belakang template ni sendiri dah byk kali aku tukar, sbb aku cepat bosan. Dari berlatarkan diamond, ke daun2 kering, kemudian ke bunga mawar merah dan terkini mawar warna biru. Even though Mizan byk kali ckp tak suka bunga biru tu dan suh aku tukar, tapi aku suka.. hahaha.. Who cares, this is my blog, so I decide what I want. Kakaka.. sure berapi Mizan baca ni kang.. :p. Kemudian sidebar tu pun dr satu sidebar skang aku dah tambah jadi 2 sidebar, tu pun mcm terlebih2 lagi widget aku rasa mcm nak tambah satu lagi sidebar je.. hahaha.. tp kang semak giler lak.

Dan kalau korang perasaan, aku baru modified skit lagi smalam, dekat part footer tu aku bg berkaler kelabu dan duduk dlm kotak. Tp yg pelik kotak dia jd besar le plak, tak mcm kotak yg aku modified kat blog JLBM 2009, huhu. Dah puas nak kecikkan, last2 bengang.. argh lantak le ko kat situ.. hahaha.

Hari ni aku merayau2 tenet, cari kot2 ada template yg aku berkenan. Aku just nak template yg simple, blue color, not necessary all blue, just have the touch of blue is enough, but seems like I can't find it. Huhu.. penat dah jelajah, buntang dah bijik mata tgk satu2 template free, tapi tak jumpa jugak yg berkenan di hati. Nak reka sendiri lagi rasa macam malas lak, nak2 lagi aku tak guna any website developer application, just guna notepad base on html coding. Erm, seems like my website creation skill when I still studying have been rusting eh?? What to do, my job now is 1000 miles away from what I learn previously.. once again sigh.. (aku rasa jenuh org nak paham apa yg aku taip ni sbb aku berkias style melayu tp tulis omputih.. hahaha.. lantaklah. Maybe akan ada yg kata aku cerewet pilih template.. haha.. well I too have my own taste.

Wah.. panjang sudah aku membebel, dr perihal pilih template baru je.. wakaka. Ini le aku, kalau dah dpt membebel. Yg betulnya bosan dok opis ni.. hahaha, tu yg karangan panjang berjela. Disebabkan takde template yg berkenan, so aku drop case template baru ni, aku pakai je yg ni dulu, tgklah sampai bila aku nak bertahan ngn template yg satu ni.


3 komen:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

ala.. template ni pun dah ok.
takyahlah tukar2
kalo akak nak tukar pun, tukarlah jadi kaler pink..haha

Damya Hanna~ said...

heheh... husz tuko2 template, nak kena kasik markah jugak ke nih? :p

husz_nie said...

NOI :
hahaha.. sempat promot pink.. dah ok dah ek?? tp tula.. tgn ni rasa cam gatal je nak tuko.. kekeke

DAMYA :
ekeke.. ye cik juri.. brape markah saya dapt ni??

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons