Monday, February 16, 2009

Kadang-kadang, bukan.. selalunya

Ini kisah di kantor... bukan kantor polisia ye..


Kadang-kadang, aku rasa nak rejam je P dlm mangkuk tandas...

Kadang-kadang, aku rasa nak flushkan je kepala M dalam mangkuk tandas...

Kadang-kadang, aku rasa nak pamkan kepala para K dalam mangkuk tandas...

Kadang-kadang, aku rasa nak sumbat2kan je para C ke dalam mangkuk tandas...

Er.. kadang2 ke?? Bukan selalu ke??

Tapi rasa cuma tinggal rasa... kerana aku tak mampu nak buat apa yg aku rasa.. jadi tinggallah aku memendam rasa di sini..

menghela nafas yg berat ajelah yg aku tahu dr pagi tadi..


"SABAR ITU SEPARUH DARI IMAN"

hari2 kena selawat 1000 kali, masa mandi baca surah alamnasrah (aku lupa nama sura.. ingat ayat mula je.. kekeke) tu 3 kali, hembus kat tgn sapu dada.. bg kurang sket panas baran tu.. kamu ni baran sangat -- ini pesan abah aku.. huhu


Cokelat ni.. rasuah ke?? Sebesar ni mana mampu tutup apa aku rasa... tp org dah bagi.. aku bedal je.. lain kali bg banyak lagi ye.. kekekeke


6 komen:

RHEA said...

apa ko merepek ni tempe? pasal fiq ker ni? ker ada lain?

rhea tak nak lah cakap camni --> sabar jer lah tempe..

sebab apa tak nak? sbb rhea da muak org cakap ayat macam tu kat rhea.. tp apa2 pun sabar tu cabang iman kan.. tetap juga kena bersabar..

ntah2 apa2 jer kan org2 tu.. xfaham tol rhea..

ღ~n0n0i~ღ said...

ye betul tu kak.
sabar je lah..

ibu noi selalu pesan kat noi
"once you anger controlling you, then you'll lose"

Tarik nafas dalam2..istigfar banyak2.
Marah memang marah,tapi apa kita dapat kalau marah kan?

Huuu...

Kadang kita jumpa dengan orang2 macam ni sebab Allah nak uji kita.

rhea tak faham?
n0i lagi tak faham! huuu.

p/s: akak..nervous lah! heheehe.. esok khamis dah! huwaaaaaaaaa!

ღ~n0n0i~ღ said...

erkk.. tgk tu salah taip lak..
hehe..

"once your anger controlling you, then you'll lose"

RHEA said...

noi tak faham gak? hahaha....

noi.. nk btau.. aritukan, ezany tengok wana, dear kata wana dah besar lah sekarang.. hehehe..

ekeke.. tempe.. how r u? comel la tucin yg ada wings tu.. rhea nak, boley?

ღ~n0n0i~ღ said...

to rhea:

hehehe.. ye lah.. mana nak faham, takde orang tolong fahamkan.. *merepek dah*

keke.. bila ezany tgk wana?
wana mesti makin comel kan..
ingat tak yaya? n0i nye cousin tu.. skrg dah makin petah b'ckp..comel btul lah, geram n0i..
mase n0i konvo tu kan dia siap ckp lg "kakn0i, yaya also want to go to convo kak noi.. but, yaya not clever yet! yaya still naughty kak noi!" ..noi tanya le "why?"
dia jwb "tapi (maksudnya because).. tapi yaya always don't want listen to my mom!" pastu dia sengih2.
hampeh tol!

upss..terborak lak cni. rhea! ym ek nanti..

to kak tem:
yerp.. akak.. sbr je la.. apepon kt0rg sntiasa sokong akak. *hugss*
ok,not enough!

*HUGSSS HUGSSS HUGSSSSSS*

p/s: jgn kentut lak!

husz_nie said...

RHEA :
it is not about fiq.. merepek pd yg tidak faham.. rasanya tak perlulah faham.. kalau citer pun takut makin tak faham.. hahaha

pasal fiq.. dah malas nak fikir.. org mcm tu tak layak utk difikirkan. kekeke

NOI :
thanks for the advice.. thanx dear.. bukan nak biar kemarahan kawal kita.. tp kalau dpt letupkan org2 yg buat kita marah dgn C4.. bagus gak.. hahaha.. just imagine.. :p

ni apa dah masuk citer wana lak ni.. kekekekeke

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons