Friday, February 13, 2009

Hutang Tag Kak Da

Kak Da aka Rollhoney (madugolek) tag aku dah lama. Aku je peram sampai ari ni baru nak wat. Mula cadang dah malas nak wat dah. Tapi aku takut kang Kak Da nangis golek2 lak.. sapa nak pujuk..kekek.. gurau je kak da a.. jgn mara a.. nanti kena jual..

Jom mulakan dgn tepek rules tag.

Rules:

  1. The rules of the game get posted at the beginning
  2. Each player answers the questions about themselves
  3. At the end of the post the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves a comment, letting them know they got tagged and to ask them to play and read your blog


Deoderant : lagi suka pakai bedak Dettol, rasa melekit a pakai deodoran.

Toothpaste : Ubat Gigi Safi, halal lagi suci...

Shampoo : Sunsilk (biru @ hijau), Head & Shoulders (cool menthol)

Razor : Schick

Underwear : jap nak tepek gambar.. gilos.. underwear pun nak tahu.. pervert..

Make up : aku pakai bedak sejuk je.

Perfume : minyak atar.. tanpa alkohol.. gunakan tanpa was was..

Watch : Casio (umi bg hadiah ni)


Car : sang KANCIL je yg aku mampu... (tu.. yg balik tiang tu..)


Airline : dulu masa kecik2 je.. naik MAS.. gi sawarak.. duk sana 2 tahun

Backpack/Purse/Wallet : beli kat pekan selasa je.. pun umi bagi hadiah.. walau harga murah tp priceles.. tp tulah.. giler rupe budak2 punya purse.. tp sbb dah umi bagi.. aku kan anak yg baik.. pakai ajelah.. kekekeke


Shoes : sport shoes?? POWER rangers.. ekeke.. kasut POWER da.. murah je.

Sandals : aku jarang pakai sandals.. susah cari yg berkenan.. aku pakai selipar tambat ASADI je..

Jeans : jenama dia ZEPPER.. pernah dgr?? tak kan?? tu la.. jeans murah je..

Handbag : handbag aku beli yg takde jenama.. sales 50%.. tu pun pakai bila raya je.. wakakaka..

Heels : ni nak tahu jenama heels ke?? heels bape inci?? plg tinggi aku leh pakai stengah inci je.. lebih dr tu berjalan setapak aku.. aku menyujud.. setapak lagi.. aku sujud lagi.. kuang kuang kuang.

Computer : aku pakai HP, Compaq.. shhh.. jgn bgtahu kat kompeni aku keje jenama laptop aku..


Search Engine : enjin apa ni?? kepalo ketapi tu den tahu la yo.. saja je wat2 tak tahu..

TV Channel : sume aku tgk...

Cell Phone : nokia murah.. yg beso gedabak tu.. wat baling anjing pengsan anjing tu..


Beer : Ginger Beer & Root Beer :puteh_16:

Soft Drink : skang dah tak baper minum softdrink.. tidak Vanilla Coke tu mmg fav.. skang boikot.. tp kalau aku demam aku minum Ice Cream Soda..

Fast Food : dulu suka benau McD.. tp skang aku boikot, org nak kata apa kata la.. bersekongkol ngn org zalim pun leh dpt musibah sama.. kalau Malaysia yg kena serang.. takde can dah langsung nak rasa mende2 tu.

Pizza : Domino Pizza.. paling besh...

Cereal : .. Kellogs Cornflake..

Chocolate : Blackforest (Cadbury), Almond Chocolate

Ice cream : plg besh vanila, strawbery ngn chocolate. Suka icecream walls yg Solero tu..


*** OK DAH SIAP.. Kak Da, hutang dah abis ek..

5 orang yg aku nak tag lak... erm..
- Akak ipar Ena
- Akak Wani :p
- Akak As

3 je dah le.. sebab aku nak diorang update blog.. wakakakaka.. :devilishgrin:

1 komen:

As said...

uwaaa...dua sekali husz tag akak...

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons