Saturday, October 27, 2007

anak sedara aku - HAFIZUL AMRI



Gambar dicuri dr dlm PC chor..hahaha


Hafizul Amri, 2 tahun, anak ke-3 kepada kakak sulung aku, Yong. Cucu ke -7 abah sekaligus menjadi anak sedara ke-7 aku. Amri dilahirkan pada 1 Ogos 2007.

Comel tak Amri? Mestilah comel. Anak sedara aku sume comel belaka... cayalah..hahahaha. Berbeza ngn kakak ngn abang dia, kulit amri lebih gelap lagi. Tapi, amri ni.. hitam2 sitampuk manggis.. sungguhpun hitam tp manis. Senyuman dia memikat hati wo..hehehe.. suke bile tgk amri senyum.

Mula2 amri ni, ngn makcik pakcik.. takut2.. takmo nak mesra. Nak kata ape, masa tu ada bibik die yg suke kongkong dia, sampai die jadi pherak sket...huhu.

Aku suka wat 'give me five' ngn amri. Sebab ini je satu2nya aktiviti yg Amri suka wat ngn aku..hahahaha. Jgn tgk amri ni nampak comey.. baik je budaknya.. hahaha... dlm diam tu buas tu.

Entry kali ni saja je nak bercita pasal amri... nanti entry yg lain..pasal anak2 sedara yg lain lak.

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons