Friday, October 05, 2007

Huk Aloh



erm.. komputer nyah tu takle guna lak... aku admit.. salah aku jugak.. ade kesilapan semasa menginstall OS...huhuhu.. nak wat kerja pun takle.. yg paling penting.. aku tgh gile main game Tradewind Legends.. huhuhu.. skang dah takle main..


huhuhuhu... nak kena format balik komputer tu dan install balik OS.. huhu.. satu kerja lak.. leceh lak.. sebelum tu nak kena pindah pulak balik dulu dokumen2 dlm my document tu.. nak kena masuk DOS le...


yg masalahnya.. aku dha ingat2 lupa command2 DOS.. dan.. masih adakah ilmu di dada utk mengformat komputer.. huhuhu.... huwaaaaaaaaaaaa...


nak men game.... huwaaaaaaaaa kalo tak kang minggu raya tu aku bosan le dok sorang2 kat rumah... huwaaaaaaa... nak kena setelkan cepat ni..

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons