Friday, August 31, 2007

50 TAHUN MERDEKA

Selamat Menyambut Ulangtahun Kemerdekaan yg ke 50




pejam celik... pejam celik.. dha 50 tahun Malaysia merdeka... Alhamdulillah... syukur kepada Allah... semoga Malaysia terus aman, makmur dan maju...

hmm..

well... kalo ade yg tanya ke mana aku pergi malam tadi utk sambut merdeka.... jwbnya just melepek je kat rumah... takde gi kaur2... takde nak gi mane2 dataran nak jerit.. MERDEKA... MERDEKA... kat umah je...

rasanya itu lebih bagus dr berpeleseran merata... dekat rumah pun aku leh sambut merdeka.. lgpun semalam aku terperangkap dlm jam selama 2 jam lebih... lenguh dan penat habis kaki2... so sampai rumah mmg dah penat sgt dah...

lgpun mmg tiap2 thn malam merdeka aku sambut kat rumah je.. biarla kalo org nak kata membosankan pun...

dan hari ini... di hari merdeka... aku kerja... dpt tripple pay beb.... hahahaha...

opss... lupe lak...



SELAMAT HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN KE 20


buat adik aku... ZAINAL ABIDIN.... pada hari ini...




- semoga panjang umur dah dimurahkan rezeki
- semoga tercapai cita2 nak pergi Mesir
- semoga menjadi anak yg soleh



erm.. nak hadiah.... ekekekeke.... kek sekeping cukup tak...

oklah... nak sambung kerja...



MERDEKAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons