Sunday, August 12, 2007

Yang Remeh Temeh - Pak Pandir

Puas aku cari lagu ni... aku ingat lagi.. aku satu famili dulu sukakan lagu ni sebab lirik die berbaur sindiran... cukup sinis.... tp masih ada yg tak paham...

skang.. aku rase lirik lagu ni mmg cukup sesuai ngn aku sekarang atas kes kat forum..... walaupun lagu ni penyanyi mungkin tujukan kepada.. U Know Who... tp aku tujukan utk org2 I Know Who... sbb lebih kurang je dema ni...

tpkan... yg remeh dan yg temeh.. kita biarkan... mane kita tahu benda ni betul remeh temeh... kadang2 kerana sikap biarkan inilah kita rugi.. dr yg remeh dan yg temeh inile lama2 akan jadi besar... entah...

mcm si luncai....

♪si luncai terjun dgn labu2nya... biarkan... biarkan.. ♪

so.... hayati la lirik lagu ni....



Yang Remeh Temeh ( Pak Pandir )

ada mata pandang...
ada telinga dengar...
ada mulut diam...
ada tangan garu...
ada kaki goyang...

ada otak pandai...
ada akal pakai...
ada bijak gadai...
ada mata pejam...
ada mulut kunyah...

yg remeh dan yg temeh...
berlegar di sekeliling mu..
yg remeh dan yg temeh...
berlegar di sekeliling mu...

buatlah....buatlah tak tahu...
tepuklah....tepuklah tanganmu...

rela jadi tunggul rela patung...
tunggu di lelong...
suruh angguk...
angguk...
suruh geleng...
geleng...

oh puji lah aku...
ampulah aku...
senang hidupmu...
ada tangan tadah...
ada maruah campak...

yg remeh dan yg temeh...
berlegar di sekeliling mu..
yg remeh dan yg temeh...
berlegar di sekeliling mu....


0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons