Wednesday, August 22, 2007

Mengantuk Punya Pasal

pagi tadi.. rasa ngantuk sangat2.. mase drive .. sampai atas penang bridge dah rase ngantuk gile2... selalunya mmg rase ngantuk... tp kali ni extra punya mengantuk...

sampai tersengguk sengguk... sampai satu part atas jambatan... tersengguk.. sekejap je.. alih2 sedar kete depan brek... ape lagi... mencicit punya tekan brek.. sampai keta aku yg sengguk... brek berbunyi toksah cakap le...

terkejut gak le aku.. terus cerah bijik mata.... huh... mengharapkan mata tu akan cerah sampai selamat tiba kat ofis.. elok turun jambatan je sengguk balik... tp this time more carefull..

huh... kecut perut toksah kire le masa tu... kalo kate langgr keta depan tu.. jenuh lak aku nak mengganti... kena amik cuti lagi.. lebur cuti raya...

actually ni bukan kali pertama aku mengantuk sambil bawak kereta... bukan kali pertama aku sengguk atas kereta... tp tak pernah lagi brek mengejut sampai macam ni...

huh.. inilah bahana bila ada masalah nak tido malam.. lepas tu bermasalah utk bgn pagi... lepas ni aku kena kerja start pukul 6.. pukul 4 dah kena bangun... selewat2nya pukul 5.15 kena kuar rumah dah... alahai... malam lak tak mampu nak tido awal... kalo try tido pukul 9 pun.. nanti mate dok kelip pok kelip pok tak lena gak.. kalu dah lena pun.. nanti tgh syok tido.. sure terkejut dan terjaga.. mcm sistem badan dah jadi alarm... cukup time terkejut..

jgn nanti sedar dah sampai tempat lain sudah...

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons