Thursday, January 24, 2008

Hujan - Bila Aku Sudah Tiada



hari ni rasa syahdu sket.... ekekekekeke....
so terimalah laguku untukmu...

Bila Aku Sudah Tiada
dendangan : Hujan

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan - aku....

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti disana
Layap - kuyu - masih tak berdaya
Bukalah tingkap-mu curahkan cahaya

Siapa sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan
Akulah orangnya

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan - aku....

Gelak - tawa - tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamnya
Takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan
Akulah orangnya

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku
Jangan dilupakan - aku....

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons