Monday, January 28, 2008

JL BLOGGER MANIA 2008



JL BLOGGER MANIA 2008 atau boleh jugak dikatakan sebagai JL BLOGGER MANIA musim ke-2 adalah cetusan idea aku untuk memeriahkan bod layan blog yg berada di bawah jagaan aku kat forum Jomlayan.

Amacam... cantik tak banner contest ni yg aku reka sendiri, berlayoutkan gambar yg aku jumpa dr internet... hahaha.... alhamdulillah... penaja hadiah pun aku dah dpt utk contest ni... tp yg menjadi masalah bg aku ialah kekurangan peserta. Atleast musim pertama dulu ade ramai gak yg join. Erm... inilah masalah di JL.. kekurangan peserta. Stakat ni aku dah puas mempromosikan contest ni dgn menjelajah dr blog ke blog tinggalkan tag. Harap2nya terbukak la hati tuan2 punya blog utk turut serta.

Takpe, hari ni baru hari pertama aku bukak pendaftaran. Aku harap by end of this week, akan ada ramai lagi yg mendaftar.

Sapa2 yg terasa nak sertai contest ni, hadiah lumayan beb, boleh la layari laman web ni untuk maklumat lanjut >>

http://www.jomlayan.com/mybb/pendaftaran-jl-blogger-mania-2008-t-10132.html

Ini musim pertama punya banner, si Diablo yg tlg rekakan.

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons