Wednesday, January 23, 2008

Medical Certificate


medical certificate atau lebih glamer sebagai MC ialah sijil cuti sakit yg akan anda terima dr doktor setiap kali anda membuat lawatan sakit ke klinik mereka pada hari yg anda sepatutnya pergi kerja.....

walaupun ia dipanggil sijil tp sijil ni tak le pulak bleh digunakan utk mencari pekerjaan.... instead kalo ade terlalu byk sijil ni silap2 org tak mo amik bekerja pun....

apahal tetiba aku membebel pasal sijil cuti sakit ni..... saje je... sbb semalam aku MC..... kalau ikutkan ari ni pun aku nak mc..... tp sure ade yg tarik muke masam kat ofis.... semalam bgn2 je rase melelong...... masuk2 bilik2 air... trus... bertaburan kuar sume isi perut aku.... adei...... minum air masak bg lega.... sembur minyak kat pale.... makan uphamol 2 bijik... tidor balik...... lepas tu sms kat bos... habaq kat bos tak mai.. mc.... pastu sampai kul baper tah lena balik.... bgn tu rase leh drive.. baru mandi2 gi klinik...

biasak a... dpt ubat gastrik... dpt ponstan utk sakit paler.... pastu dr bg antibiotik sbb tekak aku dok kering n kekadang tu tak kuar suara walau aku tak batuk... antibiotik kena habiskan.... pastu aku mintak MC le dah tak pegi kerja.... kalo ikutkan hati nak je mintak 3 hari MC.... huhuhu....

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons