Wednesday, February 13, 2008

Esok 14 Februari - COOLING PERIOD


yes yes.... tarikh yg ku tunggu-tunggu akan tiba esok.. oyee..oyee.. hoorayy.. tarikh yg ku tunggu hampir sebulan kini dah tiba. Ape?? Valentine?? Choi... aku tak sambut valentine... kerja mengarut semua itu. Ye la.. mmg le aku takde pakwe.. ade pun aku tak mo sambut. Buat pe ikut tiru pangai omputih.

Esok aku boleh bgn lambat, siram2.. belek2 pokok orkid aku, gi tgk wayang, mop lantai, buang sawang, basuh baju.. ekekeke.. sebabbbbbbbbbb esok aku cuti... ye ye... cuti... tp cuti tanpa gaji... huhu... spjg masa bercuti ni takkan dibayar gaji.. tu sbb aku kowtim cukup2 raya cina ngn ahad lepas..

Actually aku diberi cuti selama lima hari, yg mana di panggil cooling period, sbb aku dok renew kontrak dah setahun lebih dah. So aku kena gi cooling period dulu ah. Lepas tu baru sambung kontrak lagi... dah sign pun kontrak baru.

Lima hari campur sabtu ahad, dah jadi 7 hari, walau plan asal patut 9 hari yg mane the whole week aku cuti. Tp keaadaan tak mengizin makan 7 hari le bermula esok.

Yeye.. 7 hari tak payah layan kerenah Aussie... hahahaha.. sonotnya. yeeehaaaaaaaaa

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons