Friday, February 29, 2008

TEN BROTHERS



hah... sape tgk citer ni... sape.. cepat ngaku... aku.. hehehehe...

haah.. mmg aku tgk citer ni.. pada aku best gak le.. boleh thn. Maybe sbb aku suka citer2 macam ni. Kekek.. mmg agak bodoh sket le citer ni, ngn rambut pelakon2 die macam hape je.. hahaha...

Skang ni inilah keje aku tiap2 petang. Asal kul 6 je dah melekat depan tv tgk cite ni. Kekeke.. balik keje pun nak cepat2 je. Nanti bulan depan aku keja dr kul 7 sampai 4. Harap2 tak sangkut jam sempat balik tgk citer ni hahahaha...

Ari tu gi Sunway Carnival, dah nampak CD citer ni, Rm30 je. Nak sambar dah, so aku tak payah termis ke ape citer ni. Skali CD takde malay subtitle.. chinese je.. ceh hampeh.. ape la.. citer dah mmmg ckp cina nak subtitle cina lagi nak wat pe.

Actually aku rasa dr aku skolah mmg aku minat citer cine. Nak2 lak TVB punye citer. Dulu kul 6 je tyg kat tv3. Skang tyg kat NTV7 lak. Cukup kul 6, sure terpacak dpn TV3. Masa ni kalo umi panggil pun malas je bontot aku nak menguit bangun. hahaha.. tu yg Umi cukup2 panas hati ngn aku tu. Sampai die tanya ni nak kawen ngn cine ke... mmg tak boleh miss punya kalau dan aku dah mengikuti sesuatu siri tu... camne buat pun mesti nak gak tgk citer cine. Hasil dr tgk siri2 citer tvb ni le aku kenal Gallen Lo, Andy Lau, Lois Koo, Kenix Kwo... bla bla.. ramai lagi la..hahaha.

Tp hobi tgk citer cine terberenti sejak aku keja ngn Dell. Masa keje ngn TM dulu still dok terpacak depan TV lg kul 6 unless aku ot...hahaha. Pastu TV3 pun berentikan tyg citer2 TVB ni kul 6 sebaliknya siarkan slot akasia lak.. Aku pun tergilakan citer korea lak... hahaha.. beli yg ori... bak kata Nyah membazir.. tp hati ni kata beli la.. beli la.. hahaha...

Kebelakangan ni je sejak keje kul 5 pagi aku berjinak balik tgk citer TVB. dan sejak NTV7 siarkan balik citer2 TVB. tp tu pun masih terbatas pada citer2 yg mmg betul2 menarik je.

ah... i miss my old days...

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons