Tuesday, March 04, 2008

Tanganku Melecur

gambar hiasan sahaja

Semalam, masa tgh menggoreng awas2 utk buat nasi goreng, minyak panas dah terpercik ke tgn aku. Pedih juga le masa mula2 kena tu. Sekejap je bekas melecur tu dah mula menggelembung. Tidaklah melecur teruk. Tapi Pedihnya tetap terasa. Nak2 pula melecurnya di bahagaian pergelangan tgn. Jadi setiap kali membengkokkan tgn kulit yg meregang terasa pedih juga. Alhamdulillah, lepas sapu krim gamat hari ni nampaknya surut sikit.

Aku sebenarnya bukanlah nak bercerita pasal kesakitan aku, tp tetiba je aku teringat tgn umi yg melecur dulu. Lecuran yg sedikit tu pun aku dah terasa pedihnya. Tgn umi yg melecur keseluruhannya.. tentulah lebih pedih lagi, lebih sakit lagi. Tp ibu yg tidak mahu merisaukan anak-anaknya hanya diam saja tanpa memberitahu apa2. Mmg demam umi dibuatnya. Dan kalaulah aku berada kat sana masa tu tentu dah segera aku bawak ke hospital sebaik saja tgn umi terbakar. hmmm...

lagi skali tunjuk gambar tgn umi yg terbakar..keadaan selepas 3 hari

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons