Monday, October 27, 2008

Not Feeling Well

No.. its not monday sickness.. and yes I am working today as they told me to work eventhough I prefer to wrap myself in a blanket on my bed. Tripple pay?? Yeah.. that is just my own excuse so I will come to work.. but yes, we do get tripple pay for today.

Semalam, anak india main mercun sampai dinihari, walau deepavali ialah perayaan cahaya, bukan perayaan bunyi. Anjing pula menyalak ke subuh hari. Aku tak dpt tidur sepicing pun. Rasa hendak saja aku tembak mereka semua dgn pistol, tp malangnya aku tak ada pistol.. hahaha.

Dan skang aku kat opis, kepala rasa berat, pening sume ada. Tekak ku sakit, setiap kali bercakap, makan or minum amat menyakitkan.

Balik ni aku nak cari racun rumput, supaya aku leh tidur lena malam ni. Racun tu aku nak gaulkan dgn nasi dan ikan goreng, dan kemudian hendak aku jamukan pada anjing2 tersebut. Sah, tergolek le mereka nanti. Barulah lena tidurku tanpa diganggu salakan anjing.

Balik ni juga, aku nak cari ubat sakit tekak, dan terus cari katil. Aku nak tidur sampai esok pagi, sbb esoknya aku kerja pukul 5 pagi... huhu. Hope esok tak demam, walau hari ni dah rasa seram sejuk, kalau tidak sia2lah aku mari kerja hari ni tp tak dpt tripple pay.

Jam baru pukul 8.12 pagi, tp aku dah rasa sengsara kat sini.

1 komen:

Kamezaim said...

tak baik kata mcm tu..dh mereka mmg spesis mcm tu,apa blh buat..hehehe jgn letak racun rumput,mahal tau ak sekarang ni..hehe beli je perangkap kaki tikus tu...hahaha

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons