Saturday, May 16, 2009

Nanti......

Nanti, bila dah betul2 sembuh, semua luka dah tutup.. aku nak gi secret recipe, aku nak makan Caramel Cheese Cake. Yum yum.. ngidam lama dah aih, tp sbb takle makan telur, so takle le aku makan..huhu. Walau macam mana pun Alhamdulilah, dah nak sembuh dah. Tinggal sikit je lagi luka tu nak katup. Even cacat sket, tp oklah, aku still bernyawa dan still ada jari.


MULA2 DULU... kena balut besar mcm ni...


SEKARANG... dah balut kecik dah.. hehehe


telunjuk kiri pendek sket jadinya dr telunjuk kanan... takpelah..


Nanti dah pulih betul, baru update gambar2 jari aku part 2.. kekeke. Bior korang muntah hijo lagi.

:devilishgrin:

2 komen:

eksp said...

ko nih tak abih2 cedera je pun tempe oiii.... ish ish ish

husz_nie said...

cedera yg aritu le.. dah dekat 3 bulan tak bek2 lagi

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons