Friday, October 23, 2009

Sambutan CCK..


Ini cerita kita...
Cerita tentang kau dan aku..
Cerita tentang hati dan perasaan..
Inilah 'Cerita Cinta Kita'..


:puteh_23:

Masa mula-mula aku tulis ni, aku tak rasa pun yang cerita ni akan dpt sambutan. Setiap posting yang tersiar tak pernah ada komen. Tapi aku teruskan juga menulis. Memang cerita asal dari cerita bersambung di Forum Jomlayan, aku olah semula cerita ni sebab aku suka dengan idea cerita. Aku rasa macam dah banyak juga yang aku olah untuk menyedapkan cerita (sedap pada aku la) berbanding cerita asal yang lintang pukang. Nak buat macam mana, bila dah banyak kepala, orang ni tulis macam ni, orang ni pulak tulis macam ni, memang le pening jadinya.. haha. So, basically, idea cerita yang aku ambil, tapi jalan cerita dah digarap sesuka hati aku. Aku pun tak tahu le nak sebut siapa yang punya original cerita.. haha.

Memang ingatkan takde sambutan dah cerita ni, tapi statistik tunjuk yang blog tu dah ada seramai 952 orang pengunjung sejak diterbitkan. Juga ada komen-komen yang bertanya sambungan cerita ni, bila aku nak siarkan, cepat siarkan sambungan. Alhamdulillah, walau sikit ada jugak sambutan. Cuma aku pulak sekarang yang kekacauan idea sedikit, hahaha. Nak menyusun idea aku ke bentuk bahasa tu yang kacau. Walau macam mana pun, aku akan teruskan jugak cerita ni sampai habis. Pesan Umi, jangan buat kerja sekerat jalan. Ada peminat ke, tak ada ke, ada sambutan ke tak, aku akan tetap habiskan cerita ni dalam versi aku sendiri, dan untuk tidak menghampakan orang2 yang membaca cerita ni. Aja aja fighting.

Yang selalu aku dpt komen dari kawan2 aku, "sukalah dgn watak papa Zaim tu, siot je menggatal".. hahaha. Tunggu, akan ada lagi adegan gatal oleh papa si Zaim.

Ok.. adios dulu, mintak2 ari Sabtu ni idea aku mencurah-curah untuk sambung bab 4, 'Cerita Cinta Kita'. Bagi yang belum baca, teringin nak baca boleh layari 'Coretan Ilham'. Sila baca dari cover novel. Selepas baca, jgn lupa tinggalkan komen ye, supaya aku boleh improve apa yang patut.

:okay:

Buat pembaca-pembaca 'Cerita Cinta Kita', terima kasih atas sokongan anda semua.



:sorry:

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons