Monday, December 04, 2006

Hujan yang turunnn bagaikan mutiara…3 Disember 2006

3 Disember 2006

Hujan?.. ape kena mengena dgn hujan pulak?..kikikiki…. saje je letak tajuk tu… tp mmg ade kena mengena…. Ni gara2 kena hujan lebat..sampai basah lencun, lokoih minggu lepas le aku demam balik..hahaha…so..ade kena mengena le kan ngn hujan..

Ptg tadi aku gi klinik…dah alang2 bawak abah gi klinik..aku skali le gi cek…mana taknya..mlm tadi punya sakit gile2 kepala aku..nak bgn pun rasa melelong..nak buka mata pun susah…telinga pun sampai berdesing2 dah rasa..

Ok..balik ke kasha gi klinik…aku rase cam cabuk je doctor tu..bukan cek ape sgt pun..die letak jangka suhu kat aku..die kata panas tak tinggi..yela..aku dah khabokan…aku demam malam..siang ok..apalah….ghaplah jingga tul…aku ckp aku pening pun die tak cek darah…cis..pastu dok sibuk nak suruh gi test darah takut kot denggi…chait…

Aku kena hujan lebat le..tu sbb demam….

Pastu dah lepas cek nak le amik ubat…terkedu gak aku bila nak bayar duit ubat…nahheii..sampai RM52 dicekiknye aku..adei…tanya abah..abah kena bape..abah kata RM65..tu dia….mak aih..ape le yg mahal bebeno...


inile rupe ubatnye sume..


aku rase ubat ni yg mahal sgt tu...utk energy kata doktor...huhuhu...tgk2 ade cop amway...alahai..dr ni ajen amway ke...

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons