Friday, December 15, 2006

I feel good....I know I would....

Roses are red, love
violets are blue
honey is sweet
but not as sweet as you

Photobucket - Video and Image Hosting


yeargh....today is feeling much2 better... at this moment....huwahahahahaha....
I hope i will feel like this until the evening......o yeahh...o yeah...

so let's summarize what happen yesterday so that I could just leave it there....hahah
------------------------------------------------------

KERJA!!!!!!!!!!!!!

Hari bermula dgn kerja...kerja..kerja dan kerja...
ah...biasa le..kalau sebut pasal kerja..tak pernah habis..
tp tekanan die...argh...tensen beb....

Nak2 pulak aku bengang ngn ca ya nun alif kat sini....
tambah2 pangkat tinggi sket...lg berlagak...ces...
maka...aku rasa tensen....rase nak....buat mcm ni je kat diorang..
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
hahahahaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

MANUSIA?

haha....seronok rupenye explore minda org nie....dlm forum tu...mcm2 kerenah yg aku belajar...betul cakap org dulu2...

Rambut sama hitam...tp skang ada yg dah blond, merah, hijau..hahah...hati lain2...

Ada 2 cerita yg nak aku ketengahkan kat sini...tak payah sebut siapa...aku bukan nak burukkan org..cuma it is an interesting mind exploring case..

Kes 1
-----

"Curiousity can kill a cat...sometime ignorance is a bless"


benda ni bermula dgn different PC yg mana penggunanya melihat imej yg berbeza...
Aku cume rase pelik sbb camne setengah org leh lihat different imej....
nak kata pasal cookies...no..I already cleared the cookies....so it is not cookies..
I also ask my friend and ask what she can see...she also see the same as I can see...
so it is curiious why this people who see different image cannot see what I see..

So..in intention to find out...out of my curiousity...i set up a poll...just wanna to find out..not to offend anybody...but this two person...thought I want to create havoc...starting to blabelling something....omigosh....i'm not making fuss..yet they are the one who making fuss..what the heck?..not even think they already mocking me up and make fun of me before...but I still did not say anything..why..since i need to attend my customer first..and leave the conversation..they think I am mad?..no...but after they making the fuss...I am becoming mad with them..

but....since i don't wanna to pick up a fight...and also since they are friends to my abg angkat...so i take akak advice...and say sorry...not because I am wrong...but because i think it won't hurt me if i say sorry...and hope things will become better....i am sincere with my sorry

but this person...who said should not take things personally..even though I say sorry..after that...she keep treat me so cold blood like she is a cold blooded animal...hahah...ni baru aku kutuk kau..sebelum ni takde..ko melampau kata kat aku..muahahahah...

so I feel not satisfied....since i already say sorry to her and not even my fault...so i just say my unsatisfaction to my abg angkat at his blog as i don't have any other way to contact him.....wei..suketi aku le..nak bgtahu abg angkat aku..yg ko sebuk nak pi baca tu nape...ko tu yg sebuk pi intai org..pastu lagi nak bising aku kutuk belakang le..mintak perhatian le..wakakaka..ape makne sume tu?..takde maknenye....aku bukan citer ngn org lain..aku citer ngn abg aku..abg aku..paham tak?..ko tu le yg mintak perhatian..aku dah lupe pun hal tu..masih tegur ko mcm biasa..ko lak baru semalam nak lepas geram kat situ..sonot ke bile org balas beri simpati pada ko...hahah..adei..sian org lain..tak tahu ape citer sebenarnya..heihei...aku stakat citer kat sini mahu le aku..sbb ni ruangan aku...malas nak rayu simpati mcm ko buat tu..kiki..I am not going to lowering myself...kalau ko baca catatan aku ni...jgn lak nak bising lak lagi ye..pade aku..aku citer ni..lepas tu tutup...finish..close...tp..pehal lak yg ko nak menyibuk mai sini...hahahaha...adei..ape kes lu..ungkit mende lama?..menyampah ngn aku..lantak ko la...tak luak...hahahaha
Photobucket - Video and Image Hosting

yg minah sorang lg tu pulak..sama gang aku rasa...aku rasa the whole gang tu wat tak kisah dha kat aku..duli pe aku...hehehe...yela..ape kes..sampai citer merata apa yg abg angkat aku tu tulis...hek eleh..org tgh marah tu....yg die marah tu pun bukan sangkut paut ngn pasal kes imej tu pun..pasal mende lain..tak tahu citer ujung pangkal..terus nak kecoh merata..sampai abg angkat aku ckp..adik..masuk tgk..suddenly ade byk comment lak kat blog abg..so..sape skang ni yg kecoh merata?..sapa yg nak perhatian..adei...kesian aku ngn hang..

ops..pasla yg sorang ni lg pulak....siap reply posting tu ckp..lantqak la..ada masalah mental tu...hahaha..adei...bile korang rase org wat korang sakit hati..korang ckp die ada maslaah mental.....bile korang wat org sakit hati..korang tka rase ke korang ade masalah mental?...adei...manusia..inila perangainya..

padehal die pun ade perasan curiousity..sampai die ngn sape tah tu sanggup bukak masuk tgk PM abg angkat aku tu...tu lg le teruk..curiousity die sampai menceroboh hak peribadi org..diorang ingat abg aku tak tahu...abg aku tahu...dia dah penah tanya lagi kat salah sorang budak kat situ..tpo budak tu tak ngaku....kaber line beb..sape nak ngaku...tu yg aku lak masuk tlg dia siasat...tu tak masuk yg dia pakat tah ngn sapa tah nak nyiasat aku...sbb dia punya syak wasangka yg bodoh kata aku ni abg angkat aku yg kononnya nmenyamar..kiki..malas nak elaborate byk...abg angkat aku dah elaborate cukup pasla ni kat blog die..hehe..

lg satu ayat minah mental tu yg aku ingat..watpe minta maaf kalau tak ikhlas...mana ko thau aku tka ikhlas...ko tu yg bg maaf tak ikhlas...so tak salah kalau aku luahkan ketakpuasan hati aku kat abg aku...tp ko lak nyebuk nak dgr..sape suruh...adei...ko sendiri ckp....ko maafkan aku sbb ko tka nak aku ape?...mati celik..kikiki..aku bukan buat salah ngn ko..takdenye nak mati celik...hahaha...ko gak kata..ko tka layan aku lepas tu sbb ko menyampah ngn pernagai aku..dei..perangai ape?..bukannya byk sgt aku sembang ngn ko pun..pasal hal tu je dah buat ko menyampah ngn org..cetek tul le pemikiran ko..ko yg salah paham sendiri..so..kalau ko maafkan org pun tka ikhlas..ape lagi yg ko nak bising pasal org ikhlas ke tak..inilah manusia..dia sendiri tak ikhlas..jadi dia ingat org lain sama ngn dia...sebelum ni aku tak pertikaikan keikhlasan kemaafan ko tu..adei..kemaafan..haha...tp lepas ko ckp mcm tu..biar aku lak pertikaikan..

opss...ofismate aku dha tanya...pasal aku senyum sensorang..hehehe...

hahahahah...adei..takleh kontrol gelak...pada minah mental due ekor tu..kalau masuk baca blog aku ni....aku luah kat sini je...malas nak kecoh2 mcm ko buat....hihi...y should u take it personally?...pinjam balik ayat ko...Photobucket - Video and Image Hosting

lg satu..minah psycho mental....aku tak tahu le sape yg call ko bgtahu aku ngadu kat die...tp aku tahu skang..never trust anybody...sbb setahu aku..aku cume call org tu utk bgtahu abg aku kim salam..dah amanah aku...lepas tu aku cume tanya ko cmane..utk senang nak baik balik ngn ko je...bukan nak ngadu..aku cume ckp ada salah faham je..itu je..tak citer ape pun...so sape yg busuk ati sebenarnya.??...ko tak nak tgk balik perbuatan ko serang aku masa aku mula2 masuk..perbuatan ko ceroboh PM abg angkat aku?...perbuatan ko mengutuk org?...syak wasangka kat orang?..yg tu tak busuk hati?..tu bukan hati busuk je tau..tu busuk perut busuk otak sume siap.....sebelumk tu ada aku call akak aku...erk..die benarkan aku jadi adik dia..so aku anggap die kakak....aku tgh tensen beb...aku nak lepas je....tu sbb aku citer........aku bukan mcm ko minah busuk....what ever lah..kakakakaak

dahla...dah puas ati ko..aku pun dah puas hati..so case closed ha..kalao ko nak merengkam marah balik lepas ni...tu ko punye pasal...hahahahaha...so minah busuk due ekor.....sila belah dr blog aku...dah puas skodeng dah?

hey...look at the bright side.....now even my abg angkat can see their true colour now..

so..chow on your case....anggah...Photobucket - Video and Image Hosting

Kes 2
-----

mamat gila lucah....ni lagi sorang...takde mende lain dlm kepala otak die...asik dok ingat mende2 lucah tu aje...ade ke gi tanya anak dara soalan yg tak patut ditanya....kalau berdepan ngn aku mmg aku bg penampar dah....kurang ajar betul...

dah org marah...dibukaknya topik besar2 lak....siot a....kurang ajar betul...semua mende nak dibuat main...hey..it not something that you can make as a joke..and it is not funny and you are acting like a jerk.....

diorang ni...tak pikir ke..ckp benda2 tak senonoh nie..dok byg buat mukan2 ngn bini org..ngn anak dara org...kalau le ada laki lain ckp mende yg sama kat bini diorang ...ape diorang rase...aku rase diorang sure rase nak penampar laki tu....bengong a...

patut sebat die mcm ni...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ME PLAYING DRUM??????....UNBELIEVEABLE

wow....betul ke ni....well part truth..part are half truth...
hey..i'm not lying.....i do play drums...except that it just an arcade drum....
hahaha...called PERCUSSION MASTER.....like playing a real drum.....it's fun....
i do enjoy playing this thing...

this is how it look.....well...it's a drum rite...even no bobody company me to play it..i don't care...i play it alone...and i do enjoy it.....this saturday...I will play it again....



actually semalam nyah ckp nak gi c4..so lepas kerja aku terus gi sana join nyah...tp while nyah shopping aku gi main mende ni...hehehehe

[dalam proses menghabiskan catatan]

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons