Monday, December 04, 2006

Mendung yg mendatang

mendung?...mandom?...bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnn



kerja aku makin lama..makin membosankan..makin melecehkan..makin susah...makin tak best...

argh...masuk forum pun bosan gak...
ape idaknya..asal bukak je topik..ade le yg ank bercengkerama... berasmaradana... takde keje lain...
padehal yg buat mcm tu kebanyakkannya laki org...bini org...malu sei..
yg anak dara pun sama je..huhuhuhu..

bukan le nak kata diorang tu gatai ke ape ke...tapi rase mcm ish..tak sesuai...mcm tak kena ngn budaya islam...

erm..entahlah..kalau tegur kang..jadi isu....pasal aku curious nak tahu ape yg org nampak pun leh jadi isu...gile...

tu pun bile aku ckp jgn melalut dlm topik yg aku bukak pagi tadi..dah ade yg memrli lak...bukan tak tahu,..sopan2 je taw...sopan pe kalau still menggatal...aku bukan suh sopan gile2...cume jgn le melalut...bukan sume org dha kawin yg masuk situ..
budak2...remaja..org belum kawin..kan ke tak elok...kalau diorang ni bace..

hai..entahlah..dunia akhir zaman..org dha tak kisah pasal adab..sopan..santun..maruah...

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons