Monday, December 18, 2006

Nak Langsingkan Badan?

Huhuhu.,…ni masa ikut nya gi care4 ari tu..nyah terpikat utk beli krim muka…tak pasal2 ngn aku skali nyah suruh beli try krim muka tu….RM10 je katanya….huh..oklah…

Sekali boleh sales girl bhn2 kosmetik ngn penjagaan badan tu pegang pinggang aku Tanya..tak nak kuruskan badan ke..nasib aku tak melatah kat situ..aku dah le geli kat situ..huhuhu…

Pastu dia tunjuk le satu jamu pelangsing…katanya RM50..tp kalau aku nak beli…RM30..huhu…nyah lak mmg nak aku kuruskan bdn…dok kenen le suh beli..aku malas sebenarnya…sbb dah mcm2 try tak kurus gak..huhu..tp dia kata dlm masa dua minggu je..hmm..mungkin kena tipu…tp tak salah jugak kalau mencuba kan? so aku pun beli le…


ni le dienye..jamu pelangsing satu..krim muke satu..sume RM40


serbuk..kena bancuh satu sudu teh setiap hari..sekali sehari ngn air panas..

hari pertama aku try minum…which is semalam…huhu….punya la memulas perut aku..merodak rodak…keje nak be’ol je….huhu..sampai rase pedih2 dah…

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons