Friday, December 01, 2006

Melewati Detik Itu….

Kikikikikiki….. dah macam tajuk lagu le pulak…eh..tp betullah..baru aku sedar..rupenye ade byk bende yg aku slalu buat mase belajar dulu..skang aku dah tak buat dah….

I wish I can do this thing again….

So..ini listnya…

1. Tidur sehari suntuk pada hari sabtu dr pagi sampai ke malam….huh…gile
2. Berjaga sampai tgh2 malam…hingga pukul 5-6 pagi..tp masih lagi boleh bertenaga pada pukul 7 pagi….
3. Jogging ke Balai Cerap…
4. Jalan kaki ke tasik UTM…sambil lepak..menung2 tepi tasik..dulu selamba je jalan gi merata…even dr UTM tu aku pernah jalan sampai tmn sri skudai…skang nak jalan kaki gi kedai depan pun pewai..hahahahah
5. Main game sampai tgh2 malam..tanpa perlu risau nak bayar bil letrik…hahaha
6. Berjemur bawah shower lama2..sampai kecut2 jari..sampai sejuk2 dada…tanpa perlu risau bayar bil air..
7. Pasang CD Hindustan…pasang part lagu je..lepas tu meloncat menari sorang2 dlm bilik…kikikikiki
8. duduk lepak kat koridor…padehal kws kecil je …panjat kuar tingkap bilik…lepak kat koridor yg cukup2 utk duduk tu je….tingkat 2 tu….sambil dok kira bintang waktu malam… kalau jatuh tu..huh…patah kaki….hahahahaha
9. jamming gamelan..hahahaha..jamming tu…..wat show lagi…..
10. lepak Pelitra Taman U….pekena tomyam
11. Pegi ANGSANA….main game kat tingkat atas tu…hahahahha..main house of the dead le…..virtua squad le…time crisis le…
12. Main bowling…walaupun selalunya balingan aku mesti punye le…strike….tp strike longkang….hahahahahha
13. lepak library…tp bukan study…skodeng couple dating….wahahahahahahaha
14. kejar si dobi (kucing jaat,,suke pancut kat kasut ngn payung aku)..dr tingkat bwh..sampai le ke tingkat 3 hostel aku tu…hahaha…kejar je…tak pernah pukul pun….

Adei..ade lagi ke…

Sweet old time…

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons