Wednesday, November 22, 2006

Bengong Ah




bengong deh..ni yg buat aku tak tahan keje kat dell..
dah ari biasa pun pakaian ca ya nun alaif tu sume cam s***..
ni kan pulak bile diorang dah biat idea gile macam ni...
semata2 utk dinner glizt ape ke mende nye tah....
yg mana aku tka kkan join....sebab tak berminat...
ygb mana probably aku tahu arak akan dihidangkan...
pakaian masing2 sure macam s****l....baik toksah pegi...

tp..yg aku tensennye...semata2 kerana dinner tu...diorang buat peraturan...
supaya semua customer care punye people kene pakai pakaian yg pendek2...singkat..2
"please wear something below the elbow...below the knees..
ape kejadahnya tu..dei...hormat le sket org lain..tau le hangpa tak kesah mende2 mcm ni..aku kisah....sume tu aurat tau..yela..walau aku mmg takkan pakai macam tu..dan tak ingin...tp mane tahan dei mate...tgk abis seglaa duit siling topang kepuk kat kaki dema....sume pakai pendek2...kalo atas sket dr lutut tu reasonable lg...ni pendek terus..pastu bile tonggek...astaga....masyallah...dose mata tul ari ni..

takkan aku nak pejam mata jalan merata huhu...walau sama2 pompuan pun..aurat sama2 pompuan sampai lutut ma..lg le pulak kalau ngn kafir..pompuan pun aurat sama macam aurat dgn lelaki...huhuhu...

skang kat depan pc pun aku tak bani nak toleh kiri kanan....yg betina....sket pendek..baju sengkat...tonggek2..nampak..huhu...yg jantan...seluar pendek....aduh....aku tembak gak sekor2 kang...warek tul le...

pastu..aku rase budak sorang tu melayu...sbb nama die nama melayu...tp die pun layu abis dah....pakai huh..cam musyrik jugak..astaghfirullah....ya allah...jauhkanlah aku dr mende2 nie sume...

gile..ades...tlg...aku nak mc....

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons