Saturday, November 11, 2006

Aku yg demam

adei..kepala dok weng2 dari semalam...tak baper nak betul...kali ni demam aku teruk....tp tulah..siang2 mcm ni leh thn lagi...bile malam nanti...mule le..menggeletar kesejukkan...samapi 3 keping toto pun belum cukup utk memanaskan aku...adei...

skang aku kat rumah yong....hehe..amik peluang gune tenet utk update blog aku...
tp tulah..dlm keadaan kepala otak aku yg weng ni...nak tulis ape pun tak tahu...

td aku downlopad video klip five..my fav song..tp takleh d/load penuh lak..dpt sekerat je..pesal tah...ak..tensen...tensen..huhu

aku tahu pesal enal ajak aku gi umah yong..duk umah sape nak masak makan...hahah...nyah takde..gi melaka ngn anak2 die...aku lak nak diri lame sket pun dah rase nak tumbang..makan je skit...muntah keluar balik...adeiu...mmg teruk demam aku kali ni...

pegi umah yong..dah sah2 bibik dah siap masak...nasib le umah yong dekat ..hehehe...
tp dlm tak larat ni pun...aku gagah gak bgn basuh pinggan mangkuk yg belambak kat umah...kalo aku tak basuh nak harap sape?..jantan sekor tu..huhu..stakat basuh pinggan die mnakan boleh le...pastu ingat nak basuh baju..tak larat le..diri lame sket dah nampak gelap je..adei...

so tak jadi le basuh baju...enal terus ajak aku gi umah yong...

abah pun smalam call...tahu aku demam riso die..tp sebab enal ade teman aku..die tak le risau ngat...oklah..nak blah...pale dah weng..weng..weng....rase mcm nak muntah pun ade.....adei..

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons