Monday, November 27, 2006

IN MEMORIAL OF SASA - 26/11/2006



Semalam...aku balik dr rumah yong...aku tgk..sasa dah terbaring tepi pagar...aku panggil2..sasa tak menyahut..

bile aku tgk..darah dah meleleh kuar dr mulut sasa...sah..kena racun lagi..kalo mati biasa takkan kuar darah dr mulut...ish..asal org takde kat rumah..die mule le dok meracun kucing2 nyah...jahat tul..

takpelah sasa...sian sasa...dah le tgh mengandung..sampai hati dia buat kat sasa macam tu...

Sasa...aku harap..kalau betul dia racun ko...ngn emon ngn cici...aku harap..nanti dia mati pun sebab racun..baru dia rasa macam mana terseksanya korang kena racun..

rasa macam menyesal tinggalkan sasa sabtu tu..padahal sasa dah nampak tak larat masa tu..aku ingat sasa penat sebab dia mengandung...rupenye....dia asik ikut je aku pegi mana pun...dah le aku penat...tak sempat nak sediakan nasi utk dia..dpt bg dia makan friskies je...sedih rase bile teringat die cium aku......huhu...

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons