Wednesday, September 03, 2008

Cobaannnnnnnn

takde mood plak nak menulis suddenly..
call pun dok masuk je.. nanti2 ah... kalau ingat ape nak tulis dan kalo rajin..

------------


ari ni rasa penat melepek sket... mula dah rasa tak mahu bgn sahur pun.. nak togok air masak je.. tp kesian pulak dekat adik aku kang.. tak bersahur.. bgn juga le siapkan sahur..

pegi kerja bwk kete sambil mengantuk... rasanya bkn first time pun.. tp this morning worst.. aku main belok selamba je.. ngn mata separuh pejam.. sampai kena hon ngn kena beam light le ngn dreba van tu... hai.. mujur nyawa pjg lagi..

sampai ofis 6 agent down.. call masuk tak berenti sbb tak cukup org.. kering tekak ckp telefon.. alhamdulillah dah makin ptg call beransur kurang.. tp porenges tak bg amik break.. lunch in utk all cmg.. lunch in ape aku pose.. aku mtk nak break kejap utk semayang pun dia tak bg aku aux 2 (lunch), suh aux 8(personal).. mane le.. break time tu mmg hak staff... tp biasala aku degill.. aux 2 jugak pi smayang.. itupun aku break cukup2 utk semayang je.. duduk pun melepek je kat kusi

aircon rasa sejuk sgt ari ni.. tak tahu nape.. walau rimas pakai sweater, kene gak pakai... sebab perut dah start pedih... gaviscon tak jalan le ari ni.. sakit kepala lagi arini.. erm.. byk call tinger dah rasa panas.. kejap headset letak belah kiri, kejap belah kanan...

keje di callcenter pada bulan puasa memang menduga kesabaran aku yg sememangnya panas baran.. mujur le puasa.. so mulut aku ditahan sebaik mungkin dr sebut perkataan2 yg tersepatutnya.. walau terkeluar jugak stupid.. huhuhu.. dpt customer kerek2 pulak ari ni.. hai nasib.. dah keje nak wat camne...

balik umah, singgah param beli makanan... ingat nak makan maggi je.. tp sian pulak kat adik aku.. sian kat dia lagi.. suh dia kuar beli malas pulak... berpusing2 kejap kat param.. walau perut pedih, kepala pening... lutut dah rasa lembik... sbb aku tak tahu nak beli ape.. last2 beli murtabak ngn roti jala... air soya.. suka makan.. tak suke gi beli sendiri..

sampai umah trus carik katil.. dan memengsankan diri... hai.. pasal pe tah yg lembik truk ngat ari ni pun tah... tp rasanya mcm mental yg lebih2 lembik lagi dr fizikal.. so.. apepun... pose beb... sabo... IMMI SOIM...

:sleep::snow06::antok::puteh_5:

2 komen:

Demo jerr said...

cubaan tu.. sabar2.. btw, gambar kucing tu comel tull.. haha sian dier pose gaks ke?

Memilih Rakan: Kualiti atau Kuantiti?
Anda Meraba atau Diraba?
Antara Mamak dan McD, Yang Mana Pilihan di Hati?
Pesta Membeli Belah Raya Bermula!

husz_nie said...

hahaaha.. haah.. dia pun pose gak

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons