Saturday, September 20, 2008

Gift?? Award?? Tag??

Sebenarnya aku dah ngantuk.. tp sbb akak2 ku yg kusayangi dua org tu bg hadiah lak... maka aku jegilkan jugak bijik mata aku memalam ni utk update blog aku yg sejak kebelakangan ni aku takde idea nak berblog dan rasa macam nak slow down.. huhuhu.. ada takde cume updet ngn tag dan award je. Siapakah 2 org kakak tu?? Sapa lagi.. yg duduk serumah kat bod Famili tu le.... huhuhu.. Akak Wildcempaka dan Akak Shahliza94 yg seksi meksi kedua2nya itu.. muahahaha.. yg kedua2nya tak suka membebel tp bernasib malang dpt adik yg mulut dia tak reti berenti cam motobot buruk mcm aku ni.. huhuhu.


DARI AKAK WILD

sbb akak wild bg dulu.. mulakan ngn dia dulu.. kata dia nak kongsi hadiah dia dpt ngn semua kawan2 dia.. jadi dia listkanlah aku skali.. tp ada ka patut dia list nama aku mcm ni...

Tempe - ni adik nakal...hrmmm...

Tgk tgk.. tak patut kan.. aku baik la.. tak caya tanya Yong ngn Nyah.. kan kan kan Yong kan.. Nyah kan.. (mujur diorang dah jarang pantau blog aku.. kalau tak.. sure diorang jawab.. ni le adik yg plg degil, kuat potpet, panas baran, tak mo dgr ckp.. huhuhu). Tp tetap adik yg best kan.. kan kan kan...

melalut lak aku ni..


Ini le hadiah nya, tp situ tulis award.. hahaha. Mekasih akak, so sweet of you, you make my day too. Hadiah ni, aku kongsi balik ngn semua orang yg dia rasa dia dah buat aku happy.. ahak ahak. Tp yg really make my day.. hehehe.. i got few of them here in heart.. parents n family is of course la... most of them are the one I called sister. To all of them, THANKS FOR MAKING MY DAY.


DARI AKAK LIZA LAK

Actually smcm mana akak Liza silap paham (baca kat blog dia utk maklumat lanjut), aku lagi la tak paham.. ni hadiah ke?? tag ke?? apa ke?? hahahaha. Lepas amik kena wat ucapan lak.. aku wat ucapan ala2 pemenang Oscar leh tak?? hahaha poyos.. Kata Akak Liza, dia bg kat aku sebab :

tempe-sebagai balasan kad raya


err.. kad raya tu pecah kaca, pecah gelas... ekekekeke. Inilah hadiahnya.


Akak... so sweet of you too. I am happy that I can call you a friend too. Mekasih akak. Hadiah ni lak.. aku nak kongsi ngn semua kawan2 aku. I am happy that I can all of you friend. Sekian ucapan dari aku.


UNTUK AKAK WILD NGN AKAK LIZA..



YANG INI PULAK

saja nak letak sini...


Duit raya yg diberi oleh Uncle Tenkurak aka Diablo kat tred yg aku mintak duit raya kat JL tu.. wakakakak.. hampes ko blo.. anyway thanks..




yea... selesai gak.. mata pun dah kuyu.. dah pedih je rasa.. aku nak tido.. esok nak keje.. tp mesti korang pelik pasai pe aku kali ni kongsi ngn semua org lak.. sbb aku malas nak list sorang2.. hahahahahahaha

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons