Wednesday, June 25, 2008

Bangang

Bangang tul.. nak je aku sumpah bg jadi kambing...


Hi ***,

Kindly please approve for me to be released from doing the 1 hour OT as I am not feeling very well.
Further more the aircond is very cold and already make me shivering.

Dia punya reply..

Hi SY
Kindly assist with turning off / lowering down the aircond's temp.

Hus,
Pls advice cube #

Macam sial.. aku mintak permision tak mo wat OT. Faham tak aku DEMAM.... bodoh sangat. Smalam aku mc pun. Kang aku cabut balik je amik MC terus kang. Orang MC bising. Red alert kepala laki mak tiri bapak mentua dia sume ada.

Aku bengang.. satu lagi email bagi ..

How about the OT?
I really not feeling well.
So hoping to go back early and rest rather than take mc.

Jangan aku buat kurang ajar, aku cabut balik mcm tu je kang. Aku tahu le OT di bayar. Tp org dah tak sihat nak paksa2 lak. Kambing punya U*(*(^#*&$%#&$%&^.
Org tak sihat lg nak bg temperature org naik.. aku mari kerja ni dah cukup bagus dah.

4 komen:

alisya_izzati said...

huhuhu... tak sihat pun kene paksa wat OT ker? blah jeee.. huhu

husz_nie said...

itula.. kena paksa...
tgk la ptg ni.. mintak cara elok tak mo bg... nak amik tindakan pun lantak le.. tak mo sambung kontrak pun lantak..

Rezeki ALLAH yg bagi.. bukan diorang..

~n0n0i~ said...

haishh..ni kes dera ni kak.. aiseh x leh jadi ni...
teruknya..huhuhu..

Tempe / Husz said...

itula pasal..
tp nasib bek lepas second email dpt approval.. tp lambat br dpt...

tu pun bkn amoi tu yg luluskan... mak tiri luluskan.. hahaha...

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons